Η Οργάνωση συνεδρίων, και εκδηλώσεων γενικότερα, είναι μία πολύ πιο σύνθετη και πολύπλοκη διαδικασία απ ότι μπορεί κανείς να φανταστεί με μια πρώτη σκέψη
 
Εμείς μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι επιλέγοντάς μας, αποκτάτε ένα συνεργάτη που θα είναι διάθεσή σας οποιαδήποτε στιγμή, με σκοπό να σας απαλλάξει από το άγχος της οργάνωσης, χωρίς να χρειαστεί να μεταβάλετε το καθημερινό σας πρόγραμμα, αφού σε αυτό δεν θα προστεθούν τα άγχη και οι σκέψεις του αν όλα οδεύουν βάση πλάνου.
 
Γιατί να επιλέξω PCO;

 

  1. Οι εξελίξεις τρέχουν και οι μεταβολές στις εγκυκλίους του ΕΟΦ και στον κώδικα δεοντολογίας του ΣΦΕΕ πολλές και συχνές. Ως επαγγελματίες του χώρου φροντίζουμε να είμαστε διαρκώς ενημερωμένοι με όλες τις εξελίξεις – αλλαγές με σκοπό να σας ενημερώνουμε εγκαίρως για αυτές και να λύνουμε άμεσα και αποτελεσματικά οτιδήποτε προκύψει πριν προκύψει
  2. Αποτελεσματική προβολή της εκδήλωσης στο ευρύ κοινό με
    • τακτική αφισοκόλληση και διανομή εντύπων σε όλα τα σημεία ενδιαφέροντος εντός Αττικής,  Θεσσαλονίκης και λοιπών μεγάλων πόλεων
    • αποστολή newsletter
    • ταχυδρομικές αποστολές
    • προβολή μέσω internet σε πλατφόρμες ανακοίνωσης συνεδρίων, στην ιστοσελίδα μας και σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης
  3. Σωστή διαχείριση πλάνου χορηγιών με σκοπό τη μεγιστοποίηση του κέρδους
  4. Αναζήτηση και εξεύρεση των πλέον σύγχρονων, ποιοτικών, επαγγελματικών και ταυτόχρονα συμφερουσών  συνεργατών, σχετικά με εκτυπώσεις, οπτικοακουστικό εξοπλισμό, catering, πούλμαν, ταξί και λοιπών απαραίτητων για κάθε εκδήλωση συνεργατών και συντονισμό και επίβλεψη εργασιών αυτών.
  5. Λόγω της πολυετούς συνεργασίας μας με τα περισσότερα ξενοδοχεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και λοιπούς συνεδριακούς προορισμούς, επιτυγχάνεται η εξασφάλιση της χαμηλότερης δυνατής τιμής σε ξενοδοχειακές αίθουσες, εγκαταστάσεις και κρατήσεις δωματίων
  6. Ποιότητα και επαγγελματισμό στην επικοινωνία με τους καλεσμένους ομιλητές και προέδρους
  7. Πλήρη συντονισμό των εκτυπώσεων και σωστή πρόβλεψη των μεγεθών που χρειάζονται, αποφεύγοντας περιττές δαπάνες
  8. Πλήρη μηχανογραφική κάλυψη εγγραφών, ξενοδοχειακών κρατήσεων και αεροπορικών εισιτηρίων
  9. Κατάρτιση συμβάσεων με χορηγούς εταιρείες, φαρμακευτικές εταιρείες και φορείς που καλύπτουν τις εγγραφές και τη φιλοξενία των συνέδρων και τιμολόγηση αυτών μετά τη λήξη του συνεδρίου
  10. Καταγραφή και διαρκής έλεγχος προϋπολογισμού εσόδων - εξόδων εκδήλωσης  και αναπροσαρμογή αυτού σε συνεννόηση πάντα με εσάς
  11. Εγγυημένο αποτέλεσμα για μία επιτυχημένη εκδήλωση!

 

Copyright © 2013, Vitacongress, All rights reserved.